The Valley
  • Werk
  • Over ons
  • Nieuws
  • Vacatures
  • Contact
  • EN

Introductie campagne Verkade Digestive Karamel

Amsterdam, gepubliceerd op: 12-04-2015

Verkade en The Valley ontwikkelden samen de introductiecampagne voor de nieuwste smaak in de succesvolle Verkade Digestive-lijn: Karamel.

Daarbij is meteen een nieuwe toon gezet voor het merk Verkade. Vrolijkheid, optimisme en dynamiek gaan een grote rol spelen in de communicatie. Niet alleen om de attentiewaarde van de uitingen te vergroten, maar ook om de producten van Verkade op een bijzondere manier in de spotlights te zetten. Deze nieuwe aanpak zal ook in de volgende uitingen doorgevoerd worden.

Fabian van Schie, head of marketing bij United Biscuits Nederland: ‘Het merk Verkade heeft nog steeds een heel bijzondere lading voor veel Nederlanders. Daar horen de meisjes bij. Met deze nieuwe, eigentijdse richting willen we het merk actueel houden én recht doen aan de heritage.’

Krijn Smits, creatief directeur bij The Valley: ‘Deze nieuwe koers helpt om aan het merk Verkade te blijven bouwen en tegelijkertijd nieuwe producten te lanceren.’

Credits


Opdrachtgever: United Biscuits
Klant: Femke Wouda, Rachel Aalbers, Fabian van Schie
Bureau: The Valley
Creative director: Krijn Smits
Creatie: Andrea Jansen, Joost van Praag Sigaar
Account: Mariëtte Vermeulen, Judith Weijers
Strategie: Sytse Kooistra
Regie: Diederik Spaargaren
Productiemaatschappij: Bäst
Muziek: MassiveMusic

Deel dit artikel via
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Laatste nieuws


Sultana-Dat-voelt-alweer-goed-
Nieuws16-04-2018

Sultana. Dat voelt alweer goed!

op-smaakexpeditie-met-hertog-jan-
Nieuws12-03-2018

Op smaakexpeditie met Hertog Jan

bey-is-here
Nieuws29-01-2018

Bey is here

the-valley-betrekt-nieuw-pand
Nieuws05-12-2017

The Valley betrekt nieuw pand

Terug naar het overzicht

The Valley | Isaäc Asscherpad 11 | 1096 BJ  Amsterdam | +31 20 451 51 51 | info@thevalley.nl