News - 02.06.2017

SAN Award 'Branding 360' voor Hertog Jan

ln meer dan 5 jaar bouwen we aan het succes van Hertog Jan. In die jaren hebben we een consistente merkbeleving weten te creëren dankzij de krachtige strategie “Uit Liefde voor Bier”.

Zo tellen alle interacties bij elkaar op tot de authentieke Hertog Jan beleving. De SAN jury beloonde dit met een SAN ACCENT Branding 360.

In die jaren hebben we steeds meer toegewerkt naar een omnichannel beleving: tv campagnes, kratacties, online activaties, content, websites, social media, print, outdoor, tafelkaartjes, een brouwerskamer, een kluis en zelfs bijzondere bieren plus verpakkingen als marketingverhaal. Daarbij zijn we altijd trouw gebleven aan het merk. Alles wat we doen, is uit liefde voor bier. Zo vormen alle interacties bij elkaar opgeteld een sterk merk.

De opmars van Hertog Jan blijft maar doorgaan. Na de gouden EFFIE in 2016 is de Branding 360 categorie vooral een dankbare erkenning van de manier waarop wij met The Valley merken bouwen.

Share this article

Back to top