Na een korte bureau-oriëntatie heeft Dille & Kamille besloten haar merkactiviteiten te beleggen bij The Valley.
In haar 46-jarig bestaan is Dille & Kamille uitgegroeid tot een van de meest inspirerende Nederlandse merken. Het familiebedrijf heeft inmiddels een netwerk van 36 winkels in Nederland en België. Medio oktober opent Dille & Kamille haar eerste winkel in Duitsland. Het bedrijf heeft een trouwe groep fans die regelmatig in de winkels te vinden zijn. De uitdaging voor de komende jaren is niet alleen het merk nog bekender en geliefder maken bij een breder publiek, maar vooral ook het ontwikkelen en uitrollen van innovatieve en onderscheidende business concepten die passen bij het merk en de levensstijl van de klanten. De doelgroep is er klaar voor, zo laat een sterke groei in omzet en merkvoorkeur zien in het afgelopen (corona) jaar.
Hans Geels, CEO Dille & Kamille:
“We willen met Dille & Kamille onze impact vergroten en tijdens onze oriëntatie zagen we meteen dat The Valley ons merk en DNA echt begreep. We zijn ervan overtuigd dat onze samenwerking zal bijdragen aan de gewenste creatieve innovatie en ontwikkeling van ons merk en concept.”
Philip Kok, CEO The Valley:
“Het verhaal van Dille & Kamille is het tegengeluid dat deze tijd nodig heeft en waar de consument naar verlangt. We delen de ambitie om de bezielende levensstijl rondom het merk Dille & Kamille bij een groter publiek onder de aandacht te krijgen. Vanuit onze Total Brand aanpak gaan we ze helpen om die doelstelling te behalen.”