Skip to main content

The Valley werkt samen met Greenchoice en haar klanten aan nieuwe Mijn Omgeving

Na een zorgvuldige bureau-oriëntatie is The Valley geselecteerd als Service Design Agency om Greenchoice te versterken in het optimaliseren van de (online) klantervaring en het opzetten van een klant-community. Greenchoice, meerdere malen uitgeroepen tot meest klantvriendlijke energieleverancier van Nederland, gaat zijn klanten direct betrekken bij het ontwikkelen van de nieuwe Mijn Omgeving.

The Valley vult sinds juni 2018 het agile team van Greenchoice aan met user experience, visual & front-end design expertise en is verantwoordelijk voor het opzetten en onderhouden van de klant-community. Inmiddels telt de 'Mijn Greenchoice' klant-community meer dan 600 leden die beschikbaar zijn voor het leveren van input op basis van enquêtes, interviews en prototypes.

De Mijn Omgeving wordt van de grond af opnieuw opgebouwd op basis van een microservices architectuur (Vue) en atomic designsysteem.

Thanh Nguyen, Product Owner - Mijn Greenchoice

“De keuze voor The Valley hebben we gebaseerd op basis van de professionaliteit en bevlogenheid die ze hebben getoond tijdens de selectieprocedure. Tijdens de kennismaking van de teams ontstond er direct een klik tussen Greenchoice en The Valley. Dit was de doorslaggevende factor voor de start van een nieuwe samenwerking.”

Rory de Graaf, Head of Digital - The Valley

"Vanaf het eerste contact was er een duidelijke klik, zowel met de mensen als de visie van Greenchoice. The Valley is groot voorstander van het intensief betrekken van eindgebruikers in het service design proces en bij het creëren van nieuwe oplossingen in de customer journey. Wij zijn dan ook erg gelukkig met het geloof en vertrouwen van Greenchoice in onze aanpak. Dit is een klant waar we echt elke dag energie van krijgen."