News - 29.01.2018

Bey. Een nieuw merk op het gebied van cosmetische behandelingen en ingrepen.

Bergman Clinics is uitgegroeid tot een landelijk netwerk van focusklinieken waar men terecht kan voor een breed scala aan verzekerde medische ingrepen, zoals heupvervangingen, staaroperaties en darmonderzoek. Om de cosmetische activiteiten, zoals borstcorrecties, ooglidcorrecties en rimpelbehandelingen, een herkenbare identiteit te geven werd besloten ze onder een nieuwe merknaam te bundelen.

Die naam, ontwikkeld door The Valley, is Bey (spreek uit op z'n Engels, bie) by Bergman Clinics.

De nieuwe identiteit onder de merknaam Bey sluit aan bij de huidige trend met betrekking tot cosmetische ingrepen, die tegenwoordig geen taboe meer zijn. Sterker nog, je mag er trots op zijn! Bey zegt dan ook: Geniet optimaal van je leven, maak er wat moois van en laat je niet beperken door iets waar je wat aan kunt laten doen. Be youthful. Be beautiful. Be you. The Valley verzorgde niet alleen de nieuwe naam, het bureau is ook verantwoordelijk voor de communicatiestrategie, de visuele identiteit, en de invulling van de touch points, zoals website en advertising.

De komende tijd wordt een aantal vestigingen van Bergman Clinics omgebouwd tot Bey Clinics. De eerste is geopend op de Willemsparkweg 151 in Amsterdam Zuid op 18 januari jongstleden.

Share this article

Back to top