News - 06.04.2015

Samen verder als The Valley

The Valley integreert vier specialistische labels in één krachtig creatief bureau. Internetbureau the people’s valley, eCRM bureau Veritate, reclamebureau Pickle Factory en mobiele specialist mobtzu gaan vanaf deze week verder onder één naam: The Valley.

Met The Valley ontstaat er een 65 medewerkers tellend bureau dat alle specialistische kennis in zich bergt die voorheen bij de afzonderlijke labels was ondergebracht.

De koerswijziging komt voort uit een veranderde behoefte bij klanten. Werden in voorgaande jaren de website, social media, e-mailmarketing, reclame en apps nog onafhankelijk van elkaar ontwikkeld, tegenwoordig draait het om merkconsistentie door de hele customer journey. Bedrijven gaan in toenemende mate naar een integrale marketing benadering, waarbij elk contactmoment tussen merk en klant een moment van de waarheid is.

The Valley focust zich op 3 pijlers: merkstrategie, user experience en data. Het bureau werkt met haar klanten vanuit een goed doordachte merkstrategie aan best-in-class user experiences over alle touchpoints, die dankzij de inzet van data persoonlijk en relevant zijn.

Philip Kok, CEO:
“Merkconsistentie binnen de totale customer journey neemt in toenemende mate een centrale plek in binnen de marketingcommunicatie. Dankzij onze labelstrategie hebben wij ons de afgelopen jaren gespecialiseerd in online, eCRM, merkcampagnes en mobiel. Deze specialismen blijven extreem belangrijk. De echte magie ontstaat als verschillende specialisten samen aan tafel gaan zitten bij de klant.”

Brian Oostenbrink, CXO:
“Wij geloven dat een merk de optelsom is van alle interacties. Om al die interacties te definiëren, denken we vanuit de customer journey. We identificeren de momenten waarop het merk echt waarde kan toevoegen: op welk touchpoint, binnen welke context en in welke vorm met welke boodschap en/of interactie.”

Share this article

Back to top