News - 01.06.2018

SAN Accent voor de Bastaard van Hertog Jan

De Bastaard van Hertog Jan is bekroond met een SAN Accent in de categorie Fast Moving. The Valley ontwikkelde de naam en het concept voor deze Radler om van te houden.

Het betreden van het Radler-segment was een spannende stap voor de brouwers van Hertog Jan. Hun Radler is een echt buitenbeetje tussen alle (speciaal)bieren van het merk dat bekend staat om zijn vakmanschap en liefde voor bier. We omarmden het feit dat de Radler op het eerste oog niet bij Hertog Jan paste en noemden hem Bastaard: een geuzennaam met een knipoog naar alle bierliefhebbers.

Deze onderscheidende naam staat centraal in een brede campagne, bestaande uit tv-commercial, outdoor, print, social, online en instore materiaal. Deze combinatie leidde ons samen naar succes. De interacties tellen op tot een beleving die vele bierliefhebbers naar winkels en terrassen heeft geleid, waar ze met de kaart in handen voor het eerst de Bastaard uitkozen.

Vorig jaar wonnen we samen met Hertog Jan al een SAN Accent in de categorie 'Branding 360'. De erkenning voor de Bastaard voelt opnieuw als een mooie bevestiging van de manier waarop we al jaren aan het succes van Hertog Jan bouwen.

De casefilm

Share this article

Back to top